שיטות השתלת שיער:

-Micrografting: זוהי השיטה הנפוצה ביותר להשתלת שיער. זה כולל לקיחת חתיכות שיער קטנות מהחלק האחורי והקדמי של הראש והשתלתן כדי לכסות קרחות בקרקפת.

-Follicular Unit Extraction (FUE): FUE היא שיטה פופולרית נוספת בה משתמשים רופאים. בתהליך זה נלקחים זקיקים בודדים מהחלק האחורי והקדמי של הראש ומושתלים בזה אחר זה לאזורים שונים בקרקפת.

השתלת יחידת זקיקים (FUT): FUT הוא הליך מעורב יותר הכולל לקיחת רצועה משני הצדדים של אזור התורם והשתלתה על אזור

ישנן שיטות שונות להשתלת שיער

אלה משתנים מסוג השתל למספר השתלים בהם נעשה שימוש.

השיטה הראשונה היא להשתמש בשיטת רצועות שבה רצועת שיער מוסרת כיחידה אחת ולאחר מכן מושתלת לאזור המקריח. שיטה זו יכולה להיעשות ללא הרדמה, אך עשויות לקחת עד 6 שעות עד שהמטופל מתאושש מהניתוח.

השיטה השנייה משתמשת בשתל בודד אשר נחתך לאורך ולרוחב ומשמש כיחידה בודדת. השיטה השלישית נקראת טכניקת ה- Follicular Unit Extraction הכוללת חילוץ של יחידות זקיקים בודדות מאתר תורם אחד והשתלתן לאתר אחר עם פחות נשירת שיער. הטכניקה הרביעית נקראת Follicular Unit Transplantation אשר ידועה גם כ-FUT או רצועת קציר ב

ישנן שיטות רבות להשגת השתלת שיער במראה טבעי

אחת השיטות הפופולריות ביותר היא מיצוי יחידת זקיקים (FUE) הכוללת חילוץ של זקיקי שיער בזה אחר זה מהחלק האחורי של הקרקפת והשתלתם לאזורים בהם הם נחוצים.

השימוש ב-FUE יכול להיות אופציה טובה למי שרוצה להימנע מהכאב ואי הנוחות שמגיעים עם הליכים כירורגיים מסורתיים כמו קצירת רצועות, השתלת אגרוף, או אפילו דשי קרקפת.

השתלות שיער הפכו פופולריות יותר בשנים האחרונות בשל יכולתן להעניק לאנשים מראה טבעי יותר מבלי להידרש לניתוחים פולשניים כלשהם.

ישנם סוגים רבים של השתלות שיער זמינים. חלקם עובדים טוב יותר מאחרים וחלקם יקרים יותר מאחרים.

להלן סוגי השתלות השיער:

ישנם שלושה סוגים של השתלות שיער: רצועה, זקיק ו-FUT.

השתלת שיער ברצועה: זהו הסוג הראשון של השתלת שיער. זה כולל לקיחת רצועה של רקמת קרקפת מאזור אחד והשתלתה לאזור אחר. לאחר מכן, הרצועה נתפרת למקומה עם חומר תפר נספג.

השתלת שיער פוליקולרית: השתלת שיער מסוג זה כוללת לקיחת שתלים מהחלק האחורי או הצדדי של הראש והשתלתם לחזית. שיטה זו יכולה לשמש להתקרחות או שיער דליל בחלק העליון או בצדי הראש.

השתלת שיער ב-FUT: השתלת שיער מסוג זה נעשית באמצעות חתך קטן בחלק האחורי של הקרקפת המאפשר חילוץ והחלפה בזקיקים חדשים תוך השארת צלקת מינימלית

השתלת שיער היא סוג של ניתוח

המשמש להחלפת שיער בשיער שנלקח מחלק אחר בגוף. ישנם שלושה סוגים של השתלות שיער:

1. חילוץ יחידת זקיקים (FUE)

2. קצירת רצועות

3. השתלת יחידת זקיקים (FUT)

במאמר זה נדבר על שלושת סוגי ההשתלות הללו וכיצד הם פועלים בפירוט.

השתלות הן סוג של ניתוח המורכב מהשתלת רקמה ממקום למקום.

לפעמים, ניתן לבצע השתלות כדי להחליף או לתקן איברים או רקמות פגומים. פעמים אחרות, הם יכולים להיעשות למטרות קוסמטיות. לדוגמה, אם יש לך צלקת בפנים, ייתכן שתרצה לעבור השתלה כדי שהעור שלך ייראה חלק יותר ופחות מקומט.